Welkom bij PIPA

PIPA wordt wereldwijd gezien als het veilinghuis nummer één voor exclusieve kwaliteitsvolle vliegduiven, en 's werelds meest toonaangevende nieuwskanaal voor duivensport. De missie van PIPA bestaat erin het meest exclusieve veilinghuis voor vliegduiven te zijn wereldwijd. En dat doen we door alleen duiven te verkopen van de allerhoogste kwaliteit, duiven waarmee onze cliënten wedstrijden winnen.

Dit zijn onze huidige activiteiten:

  • online nieuwskanaal (het grootste ter wereld in onze sport)
  • exclusief online en offline makelaar voor kwaliteitsduiven
  • managementbureau voor topspelers
  • kweken en handhaven van exclusieve stammen in het PIPA Elite Center

Het was Nikolaas Gyselbrecht die PIPA in 2000 heeft opgericht als hobbyproject. Hij wilde toen alle mogelijke informatie verzamelen rond duivensport. PIPA is uiteindelijk een wereldwijd begrip geworden binnen onze sport. PIPA staat voor Pigeon Paradise, de oorspronkelijke naam van zijn website. Tegenwoordig verwijst iedereen naar Pigeon Paradise met de afkorting "PIPA". Vandaag hebben we het over een professionele onderneming dat voluit PIPA Holding heet.

Zeker, PIPA is een betrouwbare partner, en dat wordt bevestigd door onze vele cliënten wereldwijd.

Dit zijn onze kernwaarden:

  • transparantie: we zijn transparent in alles wat we doen. Iedereen is welkom bij ons voor een rondleiding en een praatje met onze werknemers. Zo krijg je een beter idee van onze manier van werken.
  • langetermijnrelaties: we mikken op langdurige relaties, en we liggen niet wakker van winstbejag op korte termijn. Wij worden gelukkig van tevreden klanten en het zoeken naar oplossingen bij eventuele problemen.
  • Zorgzaam: wij geven om mensen: onze kopers, onze leveranciers, ons personeel en alle andere belanghebbenden waarmee we verbonden zijn.
  • Vertrouwen: we werken enkel samen met geloofwaardige duivenkwekers, en we werven uitsluitend betrouwbare mensen aan.

In de online veilingen op het PIPA-platform vind je de meest exclusieve vliegduiven ter wereld. Bovendien zijn onze online veilingen gemakkelijk te volgen via de computer of mobiele telefoon. Dat betekent dat je 24 uur per dag kunt bieden, vanop gelijk welke locatie.

Registratie en goedkeuring

Je dient een veilingprofiel aan te maken om een bod te kunnen plaatsen in een van de online veilingen op het PIPA-platform. Na je aanmelding moet je profiel eerst worden goedgekeurd door onze medewerkers van PIPA; pas dan kun je bieden. Per persoon kan slechts één profiel worden aangemaakt.

Als je onze online veilingen enkel wil volgen zonder zelf te bieden, heb je geen veilingprofiel nodig.

Je kunt je hier registeren, of contact opnemen voor hulp.

Zodra de registratie is afgerond, zal een medewerker van PIPA je telefonisch contacteren om je account goed te keuren en je een beperkt budget toe te wijzen. Vanaf dat moment kun je met dat budget beginnen te bieden.

Om zeker te zijn dat elk geplaatst bod legitiem is, heb je een goedkeuring nodig om te bieden. Je dient die toestemming slechts een keer te krijgen.

We bellen je persoonlijk op om je registratie te bevestigen, en we stellen je verschillende vragen om ons ervan te vergewissen dat je biedingen oprecht zijn. Het kan tot 48 uur duren eer je toelating krijgt om te bieden. Door omstandigheden kan dat proces iets langer duren, bijvoorbeeld tijdens vakanties. We raden daarom aan om je toelating genoeg op voorhand aan te vragen indien je op een bepaalde duif wil inzetten. Voor het einde van elke veiling contacteren we sowieso elke nieuwe gebruiker voor de goedkeuring van zijn/haar profiel.

Bij goedkeuring bepalen we ook je veilingbudget. Dit budget is het totale bedrag in EUR dat je per veilingweekend kunt spenderen. Je kunt de status van je veilingbudget steeds raadplegen via je veilingprofiel.

In een aantal gevallen, bijvoorbeeld als je uit een land afkomstig bent waarmee we weinig ervaring hebben, vragen we ter goedkeuring van je profiel een waarborg.

 

Indien je onmiddellijk een bod wil inbrengen op een bepaalde duif, neem dan contact op met ons.

Bieden

In het geboden bedrag zijn de BTW (indien van toepassing) en de administratiekost van 80.00 euro niet inbegrepen. BTW is niet van toepassing indien je als niet-EU-inwoner een duif/duiven naar een adres buiten de EU laat leveren, met een geldige exportaangifte.

Ook andere belastingen of taksen die in bepaalde gevallen van toepassing zijn, zoals invoertaksen zijn niet inbegrepen in het door de koper geboden bedrag. Tevens zijn overige kosten, zoals eventuele bankkosten ten laste van u als koper.

Als je onder jouw account bent ingelogd, klik je op "Bied nu" om een bod te plaatsen. Je geeft je bod of kooporder in, en je klikt vervolgens op "Plaats bod".

Zodra je je bod hebt bevestigd door op "Bevestig uw bod" te klikken, wordt je bod opgeslagen.

Als je overboden werd, krijg je daarvan een melding per sms en/of per e-mail. Indien je deze meldingen nog niet hebt geactiveerd, Kun je de desbetreffende instellingen wijzingen via je veilingprofiel.

Bieden begint bij 200 euro.

BELANGRIJK

Mocht je nog steeds problemen ondervinden bij het bieden, of je wenst telefonisch te bieden, neem dan even contact met ons op.

Een online veiling duurt in de meeste gevallen twee weken.

Bij een online veiling is het niet mogelijk om de duiven op voorhand in het echt te zien. Aan de hand van onze foto's in hoge resolutie en onze PPQC (PIPA Quality Control), en af en toe via video's, geven we je een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van onze duiven.

In een aantal gevallen kun je de duiven wel op voorhand bij ons komen bekijken. Je mag ons gerust contacteren om te vragen wat de mogelijkheden zijn.

Door een kooporder in te geven, weet het veilingsysteem wat het maximale bedrag is dat je wil bieden voor een bepaalde duif. Als we een bod ontvangen dat hoger ligt dan je huidige bod, maar het is lager of gelijk aan je huidige kooporder, dan zal het systeem automatisch hoger bieden dan je tegenstander; zo staat het hoogste bod opnieuw op jouw naam.

Een kooporder krijgt altijd voorrang op een gewoon bod. Dat betekent dat een kooporder van 2.000 EUR altijd wint ten opzichte van een gewoon bod van 2.000 EUR.

Als twee kooporders hetzelfde maximumbedrag hebben, gaat het winnende bod naar de koper die als eerste zijn/haar kooporder heeft ingevoerd.

Je kooporder is nooit zichtbaar voor andere bezoekers/kopers. Je kooporder op ons veilingsysteem is enkel voor jezelf zichtbaar.

BELANGRIJK
  • Als je nog steeds problemen ondervindt, of je wenst je kooporder telefonisch door te geven, neem dan even contact op.
  • Om je kooporder te wijzigen of te annuleren, klik je op "wijzig kooporder" naast de duif.

Alle jonge duiven (voor het seizoen 2021-2022 wordt een duif uit 2021-2022 als een jonge duif beschouwd; voor 2022-2023 is een duif uit 2022-2023 een jonge duif, enz.) die op PIPA worden verkocht, worden aan een DNA-test onderworpen om hun geslacht te bepalen. Hun geslacht is dus gegarandeerd, met de volgende uitzonderingen:

Jonge duiven die niet worden verkocht door de liefhebber die ze heeft gekweekt.

Deze duiven worden standaard zonder een DNA-certificaat verkocht. Voor oude duiven spreekt het voor zich dat hun geslacht al eerder werd bepaald.

Als iemand een bod plaatst op eender welke duif binnen de laatste vijf minuten voor het afsluiten van de veiling, wordt de duur van de veiling voor die ene duif met vijf minuten verlengd.

Bijvoorbeeld:

  • De veiling zou oorspronkelijk om 17:00 aflopen. Iemand plaatst een bod voor een bepaalde duif om 16:57.
  • De veiling voor die specifieke duif wordt automatisch verlengd tot 17:05. Voor alle andere duiven die binnen de laatste vijf minuten geen bod hebben ontvangen, eindigt de veiling wel om 17:00.

Als je je biednaam wil veranderen, kun je daarvoor terecht op je Veilingprofiel.

Denk eraan dat je de nieuwe biednaam pas kunt gebruiken als die werd goedgekeurd door de veilingbeheerder. In afwachting kun je verder bieden met je huidige naam.

Let erop dat je je biednaam niet kunt veranderen als je al een bod hebt geplaatst in een nog lopende veiling.

Biednamen die provocerend zijn of die de naam van iemand anders bevatten, worden niet geaccepteerd. Ook het woord 'PIPA' is niet toegelaten.

Nee, het geboden bedrag is exclusief BTW.

BTW is niet van toepassing indien je als niet-EU-inwoner een duif/duiven naar een adres buiten de EU laat leveren, met een geldige exportaangifte.

Meldingen en communicatie

Als je overboden werd, kun je een melding krijgen per sms en/of per e-mail. Indien je deze meldingen nog niet hebt geactiveerd, Kun je je instellingen wijzingen via je veilingprofiel.

Meldingen per sms of per e-mail zijn gratis, waar ook ter wereld.

Opgelet: we kunnen niet garanderen dat je elke melding ontvangt, door een gebrek aan ontvangst of netwerk. Gelieve steeds via je profiel na te gaan of je niet overboden werd.

Ja, daarvoor gebruik je onze 'alerts'. Als je naar het overzicht van de geplande veilingen gaat, zie je een belletje bij elke geplande veiling. Door op dat belletje te klikken, krijg je een melding bij het begin van de veiling.

Je kunt je nummer wijzigen via de 'Mijn veilingprofiel'-pagina. Je dient vervolgens het nieuwe nummer te valideren via onze website, door de code in te geven die je van ons zult ontvangen op je nieuwe gsm-toestel.

Ga eerst na of je het correcte gsm-nummer en/of de correcte landcode hebt ingevoerd.

Indien deze gegevens correct waren ingevuld, kun je altijd een nieuwe validatiecode aanvragen via je veilingprofiel. Als je dan nog steeds geen SMS hebt ontvangen op je mobiele telefoon, neem dan zeker even contact met ons op, dan bekijken we het probleem van naderbij.

My auction

Voor een overzicht van je profielgegevens kun je terecht op je 'Mijn veilingprofiel'-pagina.

Een overzicht van al je biedingen vind je terug op de pagina 'Mijn biedingen' in je veilingprofiel, of via de link 'Mijn favorieten' bovenaan elke pagina.

Let erop dat dit enkel biedingen zijn die je hebt geplaatst in een van de lopende veilingen.

Als je klikt op 'mijn account', vind je vervolgens de knop 'mijn aankopen'. Daar vind je een overzicht van al je aankopen, en kun je ook de afbeelding, het DNA-certificaat (indien beschikbaar) en de stamboom van de aangekochte duif downloaden.

Ja, het is mogelijk om verschillende facturatieadressen te hebben. Zo wens je bijvoorbeeld twee verschillende adressen te gebruiken omdat je zowel als particulier als voor je onderneming duiven aanschaft (opgelet: er kan BTW van toepassing zijn).

Bij het plaatsen van een bod wordt je gevraagd op welk adres de duif moet worden gefactureerd indien je wint.

Elk facturatieadres wordt gecontroleerd en gevalideerd door onze veilingbeheerders.

Ja, je kunt verschillende afleveradressen hebben.

Als je een bod plaatst, kies je het adres waar de duif mag worden bezorgd indien je gewonnen hebt. Onze logistieke afdeling zal dit afleveradres bevestigen voor verzending.

Indien je een facturatieadres buiten de EU opgeeft en een afleveradres binnen de EU, houd er dan rekening mee dat er BTW in rekening wordt gebracht.

Betaling

De factuur dient volledig te zijn betaald binnen de 7 kalenderdagen na de factuurdatum, ongeacht het tijdstip van levering.

De duif wordt pas verzonden of zal pas kunnen worden opgehaald bij PIPA wanneer we het volledige bedrag op onze bankrekening hebben ontvangen.

We verkiezen betaling in euro, dit om verliezen door valutatransacties te vermijden.

In het geval van een platformveiling dient u de Koopprijs te betalen aan de platformverkoper binnen zeven (7) kalenderdagen na het einde van de veiling, tenzij een andere datum wordt vermeld bij deze platformveiling.

Indien de Koopprijs door de klant niet tijdig wordt betaald, behoudt PIPA of de derde verkoper zich het recht voor om de koop, zonder voorafgaande ingebrekestelling, ten nadele van de Koper te ontbinden en de Duif opnieuw te verkopen.

Het soort valuta waarin dient te worden betaald kan afwijken in het geval van een platformveiling.

De aankoopprijs bestaat uit:

  • Het bedrag van je winnende bod
  • Een administratiekost van 80.00 EUR. (In uitzonderlijke gevallen kan deze administratiekost hoger zijn dan 80 EUR per duif. Deze gevallen worden altijd duidelijk aan de Koper gecommuniceerd.)
  • Belasting op toegevoegde waarde (BTW). BTW is echter niet van toepassing indien je als niet-EU-inwoner een duif/duiven naar een adres buiten de EU laat leveren, met een geldige exportaangifte.
    Het BTW-bedrag wordt in het biedscherm getoond, op voorwaarde dat de klant een correct factuuradres en levermethode ingesteld heeft.

Alle bedragen worden vermeld in EUR.

Het volgende maakt nooit deel uit van de aankoopprijs:

  • Andere heffingen of tarieven (zoals invoerrechten)
  • Andere kosten, zoals bankkosten
  • Transportkosten voor de duif 

Bij betaling van uw aankoop op een veiling door een derde georganiseerd op de PIPA website, betaalt u aan de derde verkoper en dus bijgevolg niet aan PIPA. In dit geval is er géén sprake van BTW. De aankoopprijs die je betaalt aan die derde verkoper bestaat enkel uit het bedrag van je winnende bod.

De prijzen van de te veilen duiven worden vermeld in EUR. De wisselkoers van je buitenlandse valuta naar EUR is aan aan verandering onderhevig. De daadwerkelijke wisselkoers van de bank op het moment dat de overeenkomst wordt gesloten is is dan van toepassing.

Bereken de huidige wisselkoers van EUR naar je valuta naar keuze via deze pagina: http://www.x-rates.com/calculator/?from=EUR&to=USD&amount=1

Wie een duif koopt bij PIPA, ontvangt daarvoor een factuur. Facturen worden steeds per e-mail verstuurd op de eerste maandag na het aflopen van de veiling.

De factuur kun je op de volgende manieren betalen:

  • via overschrijving naar onze Belgische bankrekening (opgelet: eventuele bankkosten zijn voor rekening van de koper)
  • betaling via kredietkaart: Visa, MasterCard (opgelet: bijkomende servicekosten van 3% zijn voor rekening van de koper)

Opgelet, in geval van een platformveiling betaalt u de Koopprijs rechtstreeks aan de platformverkoper. Omwille van praktische redenen zal PIPA doorgaans het betalingsverzoek van de externe platformverkoper met de nodige betaalgegevens naar u doorsturen, maar PIPA is niet de verkoper en er kan dan ook nooit aan PIPA worden betaald. De factuur krijgt u daarna ook rechtstreeks van de platformverkoper.

U zal pas de opdracht tot verzending kunnen geven nadat wij of (in het geval van een platformveiling) de platformverkoper de volledige betaling hebben ontvangen.

Nee, het geboden bedrag is exclusief BTW.

BTW is niet van toepassing indien je als niet-EU-inwoner een duif/duiven naar een adres buiten de EU laat leveren, met een geldige exportaangifte.

Transport

Selecteer in de keuzelijst een land van bestemming om de beschikbare aflevermethodes weer te geven.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

Ik laat iemand ophalen

Gelieve contact op te nemen met logistics@pipa.be over hoe u graag het transport van uw aangekochte duiven wenst te regelen.

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

PIPA-verzending via transporteur

PIPA doet beroep op een transporteur om de duif na betaling op uw gekozen bestemming te leveren. PIPA's logistieke dienst zal hiervoor contact met u opnemen.

Ik kom zelf ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minimum 2 werkdagen op voorhand te verwittigen via logistics@pipa.be wanneer u uw aangekochte duif/duiven wenst op te halen.

Ik laat iemand ophalen

Ophaling bij PIPA is mogelijk na betaling tijdens de kantooruren (9u-17u) van maandag tot en met vrijdag.

Gelieve ons minstens 2 werkdagen op voorhand te informeren via logistics@pipa.be wanneer u zelf uw aangekochte duif/duiven wil laten ophalen door een andere persoon (kennis, vriend, transporteur, andere).

Indien je land of bestemming niet in de lijst staat, dan heeft PIPA nog geen ervaring om hier duiven heen te zenden. Neem contact met ons op om te weten of het mogelijk is om duiven naar je land te versturen.

Na verkoop

PIPA hanteert een strenge selectieprocedure en we vermijden de verkoop van te oude duiven of duiven die in de afgelopen jaren te veel jongen gekweekt hebben. Toch kunnen we de vruchtbaarheid van de duiven nooit 100% garanderen eens ze in een nieuwe omgeving terechtkomen. In geval van onvruchtbaarheid dient u ons hier ten laatste twee maand na ontvangst van de duif van op de hoogte te brengen aan het hoofdkantoor van PIPA.

Als een duif ziek is bij aankomst, dient dit binnen de 24 uur na ontvangst te worden gemeld aan het PIPA hoofdkantoor.

Een duif in goede gezondheid ziet er als volgt uit:

  • Normale, witte lellen
  • Voldoende spieren rond het borstbeen
  • Een lichtroze keel zonder schraapsel
  • Heeft blinkende veren
  • Geeft een vitale indruk

Als een duif bij levering dood blijkt te zijn, dient men foto's te nemen en die aan het PIPA hoofdkantoor te bezorgen (via je sales agent). De originele ring, het eigendomsbewijs en de stamboom moeten binnen de 24 uur na ontvangst aan de sales agent worden terugbezorgd.

Alle jonge duiven (voor het seizoen 2021-2022 wordt een duif uit 2021-2022 als een jonge duif beschouwd; voor 2022-2023 is een duif uit 2022-2023 een jonge duif, enz.) die op PIPA worden verkocht, worden aan een DNA-test onderworpen om hun geslacht te bepalen. Hun geslacht is dus gegarandeerd, met de volgende uitzonderingen:

Jonge duiven die niet worden verkocht door de liefhebber die ze heeft gekweekt.

Deze duiven worden standaard zonder een DNA-certificaat verkocht. Voor oude duiven spreekt het voor zich dat hun geslacht al eerder werd bepaald.

Je kuns ons hoofdkantoor in België contacteren indien je vragen of klachten hebt omtrent je aankoop.

Hiervoor wendt u zich tot de externe platformverkoper, de organisator van deze platformveiling.

Platformveilingen

Bij een zogenaamde platformveiling onderscheiden we 3 betrokken partijen:

Een derde partij is als externe partner in dit geval de platformverkoper, de bieder en/of koper is de platformklant. PIPA is de platformeigenaar en levert het veilingplatform.

In het geval van een platformveiling gebruikt een derde partij (de eigenlijke verkoper) het PIPA-veilingplatform om duiven aan te bieden aan geïnteresseerde klanten. PIPA vervult hierbij enkel de rol van de platformeigenaar, de PIPA veilingwebsite is bij dergelijke veiling het platform dat ter beschikking wordt gesteld van de platformverkoper, zijnde een externe, derde partij (zoals bv. de organisator van een OLR) .

Opgelet, de afhandeling van dit soort platformveilingen verloopt volgens een ander stramien. Zo worden bijvoorbeeld zowel de betalingen als het transport rechtstreeks geregeld tussen de derde partij en de koper. PIPA is in het geval van een platformveiling hierbij dus niet betrokken. Per platformveiling is er dan ook telkens nog een specifieke uitbreiding van de ‘Veelgestelde vragen (FAQ), waarin ingegaan wordt op de afhandeling van deze platformveiling.

Opgelet: mogelijks extra kosten en langere levertijden, lees onderstaande zeer goed voor u een bod plaatst

Algemeen:

  • De duiven in deze veiling bevinden zich momenteel in Zuid-Afrika, en niet zoals gebruikelijk in Europa.
  • Afhankelijk van de door u gekozen bestemming zal u daarom bovenop de gebruikelijke levertermijn en transportkost mogelijks rekening moeten houden met bijkomende transportkosten en wachttijden om de afstand van Zuid-Afrika te overbruggen.
  • U betaalt uw aangekochte duif rechtstreeks aan de organisatie van AFRIKAPRO (binnen de 3 dagen na afloop veiling).
  • Uw naam en uw leveradres worden doorgegeven aan AFRIKAPRO en de transporteur.
  • De pedigree die u ziet in de veiling, is de pedigree die u zult ontvangen. Niet bij alle pedigrees is er een handtekening voorzien van de originele kweker. We doen ons best om alle ringkaarten te verkrijgen, maar we kunnen dit niet garanderen.

Levertermijnen:

  • Levertermijnen voor bestemmingen buiten Zuid-Afrika (excl. VS, MX & CA) zullen hierdoor minstens 5 maanden langer zijn dan gebruikelijk.
  • Kopers uit US/CA/MX dienen rekening te houden met een levertijd van minstens 3 maanden na afloop van de veiling.

Bijkomende transportkost:

  • Zuid-Afrikaanse kopers zullen een lokale transportkost moeten betalen.
  • De bijkomende transportkosten voor bestemmingen buiten Zuid-Afrika en de VS/MX/CA kunnen oplopen tot 655 euro extra per aangekochte duif bovenop de gebruikelijke transportkost.
  • Transportkost van Zuid-Afrika naar Verenigde Staten/CA/Mexico kan oplopen tot 300 USD + lokale verzendkosten.

Bijkomende info transport:

  • AFRIKAPRO zal Zuid-Afrikaanse klanten helpen door contactgegevens van koeriersbedrijven te verstrekken om hun transport te regelen binnen Zuid Afrika. Neem gerust contact op met Afrika Pro wanneer u een Zuid-Afrikaanse klant bent via lara@afrikapro.com.
  • Voor klanten uit de VS/CA/MX: gelieve contact op te nemen met Frank@McLaughlinLofts.com
  • Voor alle andere landen: contacteer de verantwoordelijke vervoerder voor meer informatie over kosten en levertermijnen voor uw exacte situatie via khadir@groupatp.be of Whatsapp +32 49040295.

Betaling:

De betaling van de duif (+administratiekost) zal verlopen via de organisatie van AFRIKAPRO, na afloop van de veiling zal u hiervoor van PIPA een mail ontvangen met de nodige bankgegevens. De aangekochte duif dient binnen de 3 dagen na afloop van de veiling betaald te worden, anders zal deze herverkocht worden.

 

Bankgegevens AFRIKAPRO:

General bank account (USD/EURO/GBP)

Account Number USD : 090876350
Account Number EURO: 090883373
Account Number GBP: 090883381
Account Name : Afrikapro One Loft (PTY) LTD
Address : 29 Teesdale Road, Hyde Park, 2196 Johannesburg, South Africa
Swift Code :  SBZAZAJJ
Branch code: 6605
Bank Name  : Standard Bank
Bank Address : 5 Simmonds Street, Saiby, Johannesburg 2001
Reference: band number


South African bank account (ZAR)

Account No : 402254457
Account Name : AfrikaPro One-Loft PTY LTD
Address : 29 Teesdale Road, Hyde Park, Johannesburg, South Africa 2196
Swift Code : SBZAZAJJ
Branch code: 051001
Bank Name  : Standard Bank
Bank Address : 5 Simmonds Street, Saiby, Johannesburg 2001
Reference: band number

 

Contactgegevens AfrikaPro:

salome@afrikapro.com
Tel: +27 82 836 7904 

Belangrijke informatie

  • De betaling van de duif zal verlopen via de organisatie Dubai International Pigeon Race (de bankgegevens kan u onderaan de pagina terugvinden). U hoeft eerst enkel de duif te betalen aan de Dubai International Pigeon Race (+administratiekost van 80 euro per duif), later zal u de transportfactuur ontvangen via de transporteur. Die transportfactuur dient u ook rechtstreeks aan de transporteur te betalen. Gelieve te betalen in EURO.
  • Uw naam en uw leveradres worden doorgegeven aan Dubai International Pigeon Race en de transporteur.
  • Alle duiven die binnen de 3 dagen niet zijn betaald worden automatisch ingepland om opnieuw te veilen. Uw account zal worden geblokkeerd.
  • De pedigree die u ziet in de veiling, is de pedigree die u zult ontvangen. Niet bij alle pedigrees is er een handtekening voorzien van de originele kweker. We doen ons best om alle ringkaarten te verkrijgen, maar we kunnen dit niet garanderen.
  • De duiven bevinden zich momenteel in Dubai.
  • De levertijd verschilt naargelang het land/adres waar u de duif wil ontvangen.


LET OP!  DE LEVERTIJDEN EN PRIJZEN ZIJN INDICATIEF EN KUNNEN AFWIJKEN.

CountryPrice PER PIGEONDelivery time
Dubai Local fee 
Philippines/ChinaPlease contact your local sales agent. 
Middle-East 60 EUR + local transport feeat least + 1 month
USA-Canada-Mexico420 EUR + local transport feeat least + 5 months
Europe690 EUR (excl. 21% BTW) + local transport fee (countries outside the EU also need to take the shipment cost to the final destination into account)at least + 7 months

 

Indien u graag meer gedetailleerde info wenst over de exacte prijs van het transport voor u als koper, gelieve contact op te nemen met khadir@groupatp.be of via Whatsapp +32 490 43 02 95.

 

Bank details Dubai International Pigeon Race

Rekeningnummer: AE330260001025865090103
Swift code: EBILAEADXXX

 

Contact details Dubai International Pigeon Race

Info@dubaipigeonrace.com

Belangrijke informatie

  • De betaling van de duif zal verlopen via de organisatie Victoria Falls World Challenge Pigeon Race (de bankgegevens kan u onderaan de pagina terugvinden). U hoeft eerst enkel de duif te betalen aan de Victoria Falls World Challenge Pigeon Race (+administratiekost van 80 euro per duif), later zal u de transportfactuur ontvangen via de transporteur. Die transportfactuur dient u ook rechtstreeks aan de transporteur te betalen. Gelieve te betalen in EURO.
  • Uw naam en uw leveradres worden doorgegeven aan Victoria Falls World Challenge Pigeon Race en de transporteur.
  • Alle duiven die binnen de 3 dagen niet zijn betaald worden automatisch ingepland om opnieuw te veilen. Uw account zal worden geblokkeerd.
  • De pedigree die u ziet in de veiling, is de pedigree die u zult ontvangen. Niet bij alle pedigrees is er een handtekening voorzien van de originele kweker. We doen ons best om alle ringkaarten te verkrijgen, maar we kunnen dit niet garanderen.
  • De duiven bevinden zich momenteel in Zimbabwe.
  • De levertijd verschilt naargelang het land/adres waar u de duif wil ontvangen.


LET OP!  DE LEVERTIJDEN EN PRIJZEN ZIJN INDICATIEF EN KUNNEN AFWIJKEN.

CountryPrice PER PIGEONDelivery time
ZimbabweLocal fee 
Philippines/ChinaPlease contact your local sales agent. 
Middle-East200 USD + local transport feeat least + 2 months
USA-Canada-Mexico565 USD + local transport feeat least + 4 months
Europe900 EUR (excl. 21% BTW) + local transport fee (countries outside the EU also need to take the shipment cost to the final destination into account)at least + 6 months

 

Indien u graag meer gedetailleerde info wenst over de exacte prijs van het transport voor u als koper, gelieve contact op te nemen met khadir@groupatp.be (zendingen naar Europa), hitham@haaexport.com (zendingen binnen Noord-Amerika, Canada en Mexico) of admin@victoriafallswcpr.com (zendingen naar het Midden-Oosten en Zimbabwe) .

 

Bankgegevens Victoria Falls World Challenge Pigeon Race 

Rekeningnummer: 9060006198878
Swift code: SBICBWGX

 

Contactgegevens Victoria Falls World Challenge Pigeon Race 

admin@victoriafallswcpr.com